Bye bye!

6 oktober 2012 - Gennep, Nederland

22.7, 10.3, 12.25, 9.25, KL 0641, 16.30, 1.3, -6, 7-10-2012, 5-1-2013, 23°

Zomaar wat getallen die allemaal in het teken staan van New York.
Het afscheidsfeestje is achter de rug, de koffer is volgeladen, de eerste dollars zijn al binnen en de eerste tranen zijn ook al over mijn wangen gerold, een teken dat ik niet zo goed ben in afscheid nemen. Het lijkt bijna alsof ik het helemaal niet leuk vind om weg te gaan, maar ik heb er juist heel erg veel zin in!
Ik heb helaas nog geen ‘place to stay’ gevonden, maar ik kan de eerste weken bij Aimée (de vrouw waar ik stage ga lopen) in huis terecht.

Ik ben er klaar voor, nog een laatste nachtje in Huize Schim-Seegers en dan gaat het avontuur beginnen.
Dankjewel voor alle leuke kaartjes en cadeautjes (ja ja, zelfs sinterklaas is al langs geweest)! Natuurlijk ga ik jullie missen, maar ik hoop stiekem dat ik daar geen tijd voor heb.

Tot over drie maanden! Bye bye!

1. Little sies:
    6 oktober 2012
    Jos, jij gaat daar gewoon knallen! Jij gaat NY laten zien hoeveel talent jij hebt. Maar ga vooral ook genieten. Dikke kus, little sies
  2. Mariet:
    6 oktober 2012
    Hé jos, laot die traone maar laope, det hesse van dien mooder,det beteikent desse hiel vuul um emus gûfs!dich geis ut daor hielemaol make en die 3 maond zien zoë um.weej gaon dich hielemaol volge ! xxx mariet
  3. Tesse:
    6 oktober 2012
    If you can make it there, you can make it anywhere, that's what they say
  4. Paul en Wieteke:
    7 oktober 2012
    Ha leeve jos, ein hiele gooje reis en vuul sukses met alles! Gans allein naor the big city... weej zien now al trots dich!! en auk wal ein bietje jaloers... haopelik kinse der veural hiel vuul van geniete!! dieke venlose kosmoel, paul en wieteke
  5. Marjo:
    7 oktober 2012
    Hiel vuuel succes in New York en ik bin beniejd nao dien ervaringen.
    Geit vas en zeker lukke. Neet te vuuel hamburgers aete anders passe op de truukwaeg neet mier in ut vleegtuig.
  6. Tineke:
    7 oktober 2012
    Dit duise maar eine kier in dien leave! Blieve naodinke maar veural geneete!
    Mien traone rolle noow aok...
    It's all in the femilie...
  7. Tineke G:
    hoije maedje,

traone lekker laote laupe, det kinne we ondertusse van de "laot maar rolle-klup" wao weej lid van zien. Daonao wegvaege en gaon geneete!! xx
  8. Marjo:
    8 oktober 2012
    Gooje vlug gehad?De traone zulle now waal gedroëg zien...
    Geneet van de Big Apple!
    Hald dich

Marjo
  9. Koen en janneke:
    8 oktober 2012
    Ha maedje! Good aangekomme in the USA??? Huul beniejd wat dien ierste indrukke zien! Zoas idderein al haet gezag, good geneete van dees sjieke ervaring! 'T vluug veurbeej en aaf en toe ein traonke zoe heej en daor, det huurt der beej! Dan besef se ok mar waer wie good desse 't hes met allemaol leuke en leeve minse um dich haer! Veur now veural huul vuul plezeer, want veur se 't wets bisse al waer truuk!!!!
    We volgen dich....en vinden 't ok super stoer des dich daor gewoen in New York zits! Zet 'm op!
    Leefs Koen en Janneke