It looks like a rainy sunday...

30 oktober 2012 - New York City, Verenigde Staten

Lieve mensen!

Ik moet zeggen dat het goed voelt dat zoveel mensen op de hoogte (willen) zijn!
De storm; behalve de erg harde wind, regen, twee dagen binnen zitten en tv/radio met alleen maar 'hurricane news',  zijn wij er in ieder geval goed vanaf gekomen. Dat komt omdat we niet in de buurt van water zitten en schijnbaar de bomen in deze straat erg sterk zijn!
In andere delen van New York (en de andere plaatsen) is het er veel erger aan toe. Tunnels zijn ondergelopen, de 'Hudson River' is buiten zijn oevers getreden, overstromingen, stroomuitval en noem maar op. Dat heeft natuurlijk wel effect op mijn leven hier. Dat betekent de komende dagen geen toegang tot de metro en waarschijnlijk zijn maar een beperkt aantal winkels en diensten beschikbaar. Roeien met de riemen die we hebben dus!
Gelukkig ben ik niet alleen en komen we er wel uit! We hebben gister maar 'Home made pizza's' gegeten, om de 'pijn' te verzachten.

No worries dus! x

1. Tineke G:
    Ha Joske,

Ut geit toch neet altied op zoe as ut leedje klinkt: Laot maar lekker gaon zoe wie ut geit, laeve wie de wind dien jeske weit.....! De beelden heej op tv zien vuulzeggend. Gelukkig bisse d'r good doorhaer gekomme.

Dien fotoos zien leuk, zoe laupe we allemaol ein bietje mei met dich.

Leefs Tineke
  2. Ellen:
    ha jos,
    fijn det t dich good geit nao de storm!!de beelde ware best heftig mot ik zegge..
    maar wauw jos,wat n ervaring um door "gewoen" in the big apple te woene!ik kin mich veurstelle det se auge en tied tekort kumps um alles te kinne zeen en t in dich op te neme!wat gaaf!!geneet enorm van dees unieke ervaring!x el
  3. Mariet:
    30 oktober 2012
    Gelukkig det ut ergste weer veurbeej is! xxx mariet
  4. Tineke:
    Be happy!
    Start spreading the news
    I am leaving today
    I want to be a part of it
    New York, New York....
  5. Piet/ank:
    30 oktober 2012
    Wae zônne storm ken trotsere. ken vort alles aan.......det belaof nog wet.....
  6. Mariet:
    30 oktober 2012
    het was wel spannend vannacht ook voor ons. gelukkig is het ergste nu voorbij.
    wat een gebeurtenis om mee te maken. effe stage lopen.....en de rest.

Jan
  7. Els en Huub:
    31 oktober 2012
    Hoi Joske, fijn te hure det alles good is gegaon. Wal spannend natuurlijk. Nauw op naor de presidentsverkiezinge.. Weej hebben nauw oze eige correspondent in Amerika ,wat ein luukse. Dich hels os waal op de huugte.
    Els
  8. Els kersten:
    31 oktober 2012
    Oke dan... jij hebt het droog gehouden. Gelukkig! In de stad zul je er wel het een en ander van merken. Gewoon je programma aanpassen, dan kom je meestal ook de meest bijzondere dingen tegen.
    Blijf toch genieten!!
  9. Marjo:
    5 november 2012
    Ha Joske,

Alles good doostaon!
    Gelökkig maar.
    Hesse auk ein rundje in Central Park gelaupe?(neet te hard,maar gewoën veur de fun)

Geneet van alles en hald dich!