Het aftellen is begonnen

6 september 2012 - Gennep, Nederland

Hallo vrienden en familie!

Zoals velen van jullie inmiddels wel weten, vertrek ik 7 oktober voor drie maanden naar New York!
Een onderdeel van mijn studie is, een stage lopen. Ik heb iemand gevonden waarbij ik die stage mag komen doen. Ze heet Aimée en heeft haar eigen bedrijf, Hook and Matter ( http://www.hookandmatter.com ).

Ik heb er heel erg veel zin in, maar voordat het zover is, moet er nog vanalles geregeld worden. Zo sta ik iedere morgen vroeg op, om op advertenties van kamers te reageren (ik heb een voordeel als ik zo vroeg op sta, want het is daar 6 uur later). De grote zoektocht is begonnen en hoewel ik al van verschillende mensen hulp heb gekregen, is het me nog niet gelukt. Dus als je toevallig nog iemand kent die in New York woont en die mij onderdak wil geven :) Just let me know!

Nog een maandje en dan is het zover, tijd genoeg om alles op een rijtje te krijgen.

Xx Joske

ps: als je het leuk vind om mij te volgen tijdens mijn 'avontuur' dan kun je je aanmelden via de mailinglijst en als het goed is, krijg je dan bij een nieuw reisverslag, mailtje daarover. Je kunt natuurlijk ook regelmatig deze link checken op nieuws!

1. Juulke:
    6 september 2012
    aaah dien avontuur kump al dichter beej! Leuk det we dich kunnen gaon volgen. Ik weit wiej leuk het is um via deze waeg contact te halde met het Hollandse, dus ik gao dien site in de gate halde! Succes met de kamerjacht!
  2. Paul en Wieteke:
    17 september 2012
    Haaa Joske!

Wat leuk det we dien avonturen kinne gaon volgen. Ik had ef op de site gekeken. Wat ein moeje maar auk gekke dingen maakt die vrouw, leuk um te zeen. Daor kinse vast vuul van liere! Haopelik zeen we os nog veurdetse geis en anders alvast hiel vuul veurpret gewins en veur straks ein gooje reis!

Kus kus Wieteke
  3. Tineke:
    27 september 2012
    Ik staon op de mailinglist en gaon dus straks niks misse!
    Alhoewel...dich netuurlik wal!
    X