Home Sweet Home

7 januari 2013 - Gennep, Nederland

Happy New Year!!

Op 29 december was het dan zover; Jan, Mariet en Meike waren geland op Newark. Voordat we elkaar weer in de armen konden sluiten was ik uiteraard weer eens verdwaald op het mega grote station. Maar het wachten werd beloond, de familie was weer compleet (op Joesh na dan)!
Samen zijn we naar ons appartement in Queens gegaan en toen was de familie al klaar om te slapen, maar het was pas 21.00....

Omdat we maar 5 dagen hadden en oud op nieuw daarbij zat, hadden we niet heel veel tijd om alles te zien en te doen. Maar we hebben ons best gedaan en uiteindelijk hebben we toch veel kunnen zien en doen. Gelukkig voor mij, hebben we ook nog nieuwe dingen kunnen ontdekken! Zo zijn we naar het Guggenheim geweest (geloof ik het enige museum in New York waar ik niet verdwaald ben geweest), hebben we op oudjaarsavond bij het beste fastfood restaurant, 'shake shack', echte lekkere cheeseburgers met bacon gegeten, zijn we naar 'Evita' op Broadway geweest en hebben we de stad vanaf 'the top of rock' in het donker (met allemaal mooie lampjes) mogen bewonderen. Een paar highlights van de laatste week in 'New York'.

De laatste week in New York, het afsluiten van dit avontuur kwam erg snel dichtbij. En toen het moment daar was, moest ik er toch wel een traantje om laten. Ik heb echt een super leuke tijd gehad en super leuke mensen mogen leren kennen! Ik zou het zo weer over doen en hoop in de toekomst ooit nog terug te keren!

Ieder nadeel heeft zo zijn voordeel, want tegenover het afscheid, stond er een hele leuke, lieve en warme welkom! Op schiphol stonden daar (al om 7.30 's morgens!) Babs en Anke en toen we thuis aankwamen, stond ook nog eens de hele woonkamer vol met vrienden en familie!
Tijd om moe te zijn van de jetlag had ik dus niet, gelukkig maar! Ik vond het een super leuke verrassing, dankjewel!

Nou, ik denk dat dit het dan is voor nu. Ik ga weer terug naar mijn vertrouwde leventje, eerst in Gennep en hopelijk zo snel mogelijk ook weer in Maastricht. En wie weet wanneer het volgende avontuur zal plaatsvinden!
Bedankt voor het volgen van deze reisverslagen, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben. Ik vond het erg leuk dat ik het toch een beetje kon delen met jullie en het was ook erg leuk om jullie reacties te lezen.

liefs, Joske

1. Mariet:
    7 januari 2013
    Home sweet home!! Daor sloet ik mich beej aan! Maar ut waas geweldig!
    Mariet
  2. Tineke:
    7 januari 2013
    Ha Joske,
    Ut waas leuk dich auk in NY te meuge " volge " !
    X
    Tineke
  3. Marjo:
    8 januari 2013
    Moeje letste foto's!
    Wuurd Jan Rus met de vastelaovend?

xx Marjo(en Wim)